dinsdag 15 januari 2013

WintersWit...........

Sommige denken misschien dat ik alleen van stoere materialen hou
maar dat is zeker niet zo ....
Ook ik hou van het stoere met een tikkeltje vrouwelijk....
Zowel in mijn kleding als in onze woning zie je dat terug ...
Daarom eens een  wat vrouwelijke post....
Het prachtige fijne kant met het stoere bont .....
Het kan zo goed samen vind je ook niet ....
Gewoon lekker kijken en genieten ........
Winterwit en zo teer......

Wens iedereen een fijne week toe , nieuwe volgers Welkom veel lees en kijkplezier....
Bij iedereen waar het gesneeuwd heeft geniet maar wees voorzichtig met rijden....
Hier geen sneeuw maar wel koud in het noorden ....


Lieve groet  Rosita


45 opmerkingen:

Petra zei

Geweldig he die tulpen, wel altijd snel weg maar ze horen echt bij deze tijd. Hier wel sneeuw ( Betuwe)

Fijne week!

Home and Lifestyle zei

Stoer en vrouwelijk gaan heel goed samen, dat is op jouw foto's ook te zien! Hier ligt aardig wat sneeuw, de witte wereld ziet er prachtig uit! Ik denk dat het ook nog wel even blijft liggen!

Lieve groet, Ingrid

Het stokpaardje zei

Zo zie je maar weer lief en stoer gaan goed samen. Bij ons sneeuwt het weer. Heerlijk winterweer.
Groetjes Iris

Barbara zei

Je kanten sjaal is in een woord beeldschoon. Hier is het net begonnen met sneeuwen :)

Lieve groet,
B.

Krek wak wou zei

Prachtige foto's, Rosita! Bont en kant gaan prima samen!
Hier in Brabant een pak sneeuw....geeft mooie plaatjes!
x Nicole

Nancy B. zei

Oh wat een mooie combi! Gaat inderdaad heel goed samemn en het levert hele mooie foto's op.
Hierr ligt een paar centimeter sneeuw. Groetjes, Nancy

Claudia zei

Misschien vrijdag maar eens tulpen op mijn lijstje zetten, wel witte uiteraard!

Jolanda zei

Hello,

Geweldige foto's!

Heerlijk ruik het voorjaar bij je!!

HAHA!! fijne week,

Jolanda

Mayflower zei

Een prachtige combinatie, hier hou ik zo van.
En wat een prachtige bos winterwitte tulpen.
Hier is alles bedekt met een laag sneeuw, een prachtige witte wereld.
Ik geniet.
Lieve groet, Mea

Chantal Roos zei

Mooie combi, hoor. Prachtige tulpen zijn het.
Vriendelijke groeten,
Chantal

Anita zei

Whow wat wéér een prachtige post Rosita
Stoer en romantisch HOE wonderschoon.
Hier in twente is vandaag inmiddels een dikke pak sneeuw gevallen.
Huisarrest voor steltlopers zoals ik :-)
Maarre GENIET wel van het uitzicht !!!
Groetjezz lfs mij

Petra zei

Mooi hoor je witte tulpen helemaal zo gezellig al een beetje voorjaar in huis. Maar nu eerst nog ff winter, ook heerlijk vind ik tenminste. Mooie foto's hoor groetjes Petra.

Judith zei

Sneeuw... heeeeeel veel sneeuw; ik kan geen wit meer zien;-(

Wel mooie foto's!

Groetjes

Anita r zei

Heel mooi zo bij elkaar.
gaat heel goed samen.

gr. Anita

Pascale zei

Het gaat zeker goed samen, stoer en romantisch. Ik hou er wel van. Hier sneeuwt het gestaag door maar ik moest de hele dag werken. Geen foto's kunnen maken helaas. Misschien morgen. Groet, Pascale

flowersandhome zei

Geen sneeuw maar toch heel mooi winters wit. En die tulpen!!!! Prachtig!
Groetjes,
Marian

lien zei

Past perfect bij de witte wereld buiten. Mooi!!

Marjon zei

Prachtig!!!!!!liefs Marjon

Just Who I Am zei

Ja mooi hoor je post .Veel mooi wit,een stoere hoed een prachtige combinatie.En ja we hebben dus echt Winter!! Fijne avond
Liefs Elisabeth

Hann¥ zei

Hoi Rosita,
Allereerst mijn complimenten voor je mooie blog!
En bij jou geen sneeuw?
Hier al de hele dag volop....
Wie weet miss nu ook bij jou....
Groetjes Hanny

bl.S zei

Mooie combinatie: stoer&vrouwelijk, vrouwelijkstoer :)
Deze melk fles is ook nieuw, maar zo leuk.

Fijne week, Kram | Marion

Eefies day zei

Weer een andere manier van wit als sneeuw, hier hou ik ook wel van hoor...prachitg gewoon.

Lieve groetjes,
♥Eefie

ria zei

Heel mooi, dat kant.En wit....geweldig!!
Lieve groet Ria

Marjonel M zei

Mooi witte tulpen hier in Twente is het ook een witte wereld.

Fijne avond groet, Marjonel

Hann¥ zei

Hoi Rosita,
Had idd nog niet de gadget volgers erop staan omdat ik niet wist waar ik dat kon vinden, maar gelukt :-)

Linda zei

Dat gaat zeker goed samen, juist ook mooi dat tegenstrijdige. Ach, eigenlijk kan er zoveel hè. Hier in het zuidwesten is best een dikke laag sneeuw gevallen, lekker aan het schuiven geweest vandaag!
Lieve groet, Linda

bij ELZ zei

Prachtig je vrouwelijke post! Ik hou er wel van! En dat gaat zeker heel goed samen met stoer! Fijne avond, liefs Lindy

It's me zei

Mooie foto's !!!!...liefs van mij...xxx...

Martine zei

Hier een hele witte wereld. Grappig om te lezen dat het zo verschilt per regio.
Wat mooi gefotografeerd. Stoer en lief tegelijk.
een fijne avond,
liefs Martine

Gerry zei

Dit zijn weer echt genietfoto's Rosita!
Zelf vind ik stoer en vrouwelijk ook een mooie en spannende combinatie.
Ik vind de tulpen in het kant helemaal geweldig!
Het past heel mooi bij de sneeuw.

Lieve groet,
Gerry

Esther zei

Tja, als je geen sneeuw hebt, moet je het wit ergens anders vandaan halen, niet? Mooi zo, dat kant met die tulpen.
Groetjes,
Esther

Alie zei

Ja dat ben ik met je eens, dat kan prima samen, stoer en vrouwelijk. Een mooi kanten bloesje met een warm bontvest en een paar stoere laarzen. Prachtige foto's weer Rosita! Groetjes

Die Waldfee zei

wunderschöne Post und Fotos.
Zum träumen schön !
Die ersten Tulpen und so schön gebettet in Spitze und wärmendes Fell.
Ein Hauch Winter / ein Hauch Frühling ... wunderschön.

Liebste Grüße,
Moni

carina zei

Ik ben ook wel van die combi! Ook alles dicht gevroren bij jullie!

Mirjam zei

Hallo Rosita,
Wat ontzettend mooi, dat kant. Echt prachtig. De combinatie met het bont en de witte tulpen is helemaal te gek.
Ik wens je alvast een heel mooie woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

De Lorelei Brocante. zei

Hebben wij dat weer Roos...geen sneeuw in Frieslalnd hé ;-((((
Maar jou foto,s maken weer veel goed hoor,prachtig !!!

liefffffssss
Dicky Marie

It Is The way of life zei

Mooi Rosita vrouwelijk en stoer daar hou ik wel van !
Sneeuw ligt hier volop zo mooi nu met de zon erbij !
Jij ook een fijne week liefs Ida.

Peet zei

Schitterende foto's heb je gemaakt!
En ja, koud is het hier in het noorden he?
Lieve groetjes, Peet.

Anneke zei

wat een mooie combinatie. Die witte tulpen vind ik zo mooi. Mooi gefotografeerd. We hebben hier ook een mooie witte wereld. Is echt genieten.
Liefs Anneke

Thuis Thuis zei

Ik vind het juist super, stoer en vrouwelijk!
Prachtig kant dat is dan wel mijn ding.
Jammer dat jullie geen sneeuw hebben.
Komt nog wel misschien.
Liefs, Annette

Me And My Dog @ Home zei

wat een prachtige tulpen!!
Ik zal eens hard blazen, misschien komt er dan wat sneeuw jouw richting uit :-)

Veel liefs, Wendy

Miranda zei

Tulpen en kant... een prachtige combi!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Marijke van Ooijen zei

Lieve Rosita,

Meis wat is het toch lang geleden dat ik hier
bij je op bezoek was.
En wat ben ik toch blij dat ik deze mooie post kan zien.
Hoe je alles zo prachtig decoreert en bij elkaar op de foto kan zetten...kind dat is een gave hoor.
Niks meer en niks minder..
En altijd als ik bij jou op visite kom, dan voel ik me
zo rustig worden, heerlijk.

Liefs van Marijke

The things I like to do zei

Ik heb genoten!
Zit je nu onderhand al in een sneeuwduin? hihi

Blomkje en Wenje zei

Prachtig, Rosita! Ik hou wel van de vrouwelijke 'touch'.

Fijne avond

Groetjes, Pietrik