woensdag 19 december 2012

Kerstgroet.....

Tijd  voor de laatste post voor kerst, zoals jullie kunnen zien is de kerstboom opgetuigd met echte oude prachtige nostalgische ballen de boom staat te pronken in de hoek van de kamer bij het raam.
In de boom hangen vele oude glazen ballen je hebt ze in allerlei vormen en kleuren, maar ik houd het bij de zilveren….
Op de tafel een oude rieten koffer met kerstgroen en een gipskruidkransje met daarop een kaarsjeshouder met kaarsje ..
Overal verspreid door de kamer liggen dingen die te maken hebben met de kerst ook heb ik bestaande decoraties versiert met groen, zo ook de paspop die een krans draagt van dennengroen met rode besjes, zo doet deze mooi mee in de kerstsfeer....
Niets word vergeten in huis, een zelf gemaakt klein paneeltje van steigerhout met daarop een hertenkopje met groen gedecoreerd op het stoeltje met daarnaast een oude bronzen bel siert het hoekje op …
Dit leuke paneeltje kan na de kerst weer gebruikt worden in een stoere kinderkamer, eventueel kan er een  haakje onder bevestigd worden, zodat deze kan dienen als kapstokje…. 
Laat drie kaarsen branden in nagedachtenis voor alle dierbaren die er niet meer bij kunnen zijn deze dagen. 

Wens iedereen hele fijne dagen samen met jullie dierbaren.

Lieve groet Rosita.....


                                                                

55 opmerkingen:

la.maison.de.laure zei

Superbe!!!!!!
Joyeux Noël!!!!
Laure

Ger zei

Hoi Rosita,

Had niet anders van jou verwacht...na alles wat jij ons in de loop der jaren al hebt laten zien aan styling in je mooie interieur.
Ook nu weer een sfeervol Kersthuis,je foto van rietenkoffer met kransje en de versierde paspop op achtergrond....WAW....PRACHTIG!!!

Fijne en warme sfeervolle Kerstdagen gewenst!!!
Liefs,Ger

Janny zei

Prachtige kerstversieringen heb je gemaakt Rosita, de oude kertsballen blijven prachtig. Wens je ook hele fijne Kerstdagen!

Groeten Janny

Pascale zei

Wat leuk die nostalgische ballen. Dat koffiepotje hadden wij vroeger thuis ook!. Verder ziet het er erg mooi en sfeervol uit bij jou. Ik wens je hele fijne dagen. Liefs, Pascale

lia zei

Ook al is het bij mij iets minder, ik bvind het bij een ander altijd erg leuk. En gezellig!!!!

Fijne kerstdagen
Liefs Lia

Just Who I Am zei

Wat een mooie kerstsfeer heb je in je huis ,zo sfeervol!! Ik wens jou samen met je dierbaren ook heel mooie dagen
Lieve groetjes Elisabeth

Het stokpaardje zei

Zo mooi deze kerstboom. Lekker groot en dan ook nog met oude kerstballen. Een heerlijk sfeertje.
Fijne feestdagen Iris

Petra zei

Hoi Rosita, wat heb je er weer een werk van gemaakt! Gezellig hoor. De kadelaar aan de muur vind ik wel heeeel erg mooi!


Hele fijne dagen ook voor jullie,
liefs, Petra

Esther zei

Prachtig, je kerstsfeer. Die nostalgische ballen zijn prachtig, ik herken ze van vroeger. En die krans om de paspop is helemaal top.

Hele fijne feestdagen.

Groetjes,
Esther

Marian zei

Prachtig!!!! Fine feestdagen..
Dat gaat wel lukken in je mooie kersthuis..

carina zei

Ziet er allemaal zeer sfeervol uit! Voor jou ook hele fijne dagen en een super vrolijk, gezond en gelukkig 2013. En natuurlijk tot blogs besos carina

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er heel sfeervol uit Rosita! Je boom is prachtig en ook zo mooi groot! Ik wens je hele fijne kerstdagen toe!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

WOW wat heb je een schitterend kersthuis en zo gezellig!!

hele fijne feestdagen!
lieve groet, Tjits

Agnes zei

Wat een heerlijk warm kersthuis Rosita. Ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen toe. Geniet!
Lieve groet,
Agnes

It's me zei

Wat een gezelligheid zeg !!...zo mooi allemaal....liefs van mij...xxx...

flowersandhome zei

Heel mooi! En wat een statige boom, zo groot en chique versierd.
Groetjes,
Marian

'Inga' zei

Wat een knus kersthuis!

Fijne feestdagen!

Nancy B. zei

Nou jouw huis is kerstproof hoor. Wat weer mooi gedaan allemaal Rosita. Ik heb genoten. Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen. Geniet ervan met zijn allen.
Groetjes, Nancy

Marjonel M zei

Prachtig warm versierd kerst huis heb je!!

Ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe.

Lieve groet, Marjonel

Petra zei

Sfeervolle versiering heb je aangebracht hoor, het ziet er tip top uit. Voor jou ook hele gezellige dagen met een ieder die je lief is. Maak er wat moois van, geniet van de tijd met en voor elkaar. Heel veel gezelligheid, groetjes Petra

Rozmeen zei

Schitterende decoraties.. die krans op de paspop..je booom.. mooie muurkandelaar..zucht.. beautiful!

Liefs,
Rozmeen

jolanda zei

Wat ben je weer heerlijk aan't decoreren geweest :-) Wat gezellig hè en wat een gave mega boom. Hele fijne dagen gewenst voor jou en die je lief zijn.

XX

Emmy zei

Fijne feestdagen geniet ervan, in je prachtig versierde huis. Groet Emmy

Marjon zei

Het is weer super sfeervol bij jou Rosita, prachtig gedecoreerd en zo leuk die oude kerstballen, erg mooi alles in zilver....fijne kerstdagen ook voor jou en je familie veel warmte en gezelligheid voor de kerstdagen....liefs Marjon

Pure & White zei

Wat een heerlijke sfeer Rositha!

Geniet van je mooie dagen in een mooi en warm huis!

Lieve groet

Dineke

Krek wak wou zei

Schitterend, Rosita! Wat heb je je huis toch prachtig versierd! Zo mooi met de groendecoraties! Ook je verzameling oude kerstballen vind ik super....het theepotje is zooo schattig!
Hele gezellige kerstdagen gewenst! Maak er iets moois van!
Liefs van Nicole

Huize Kip Kakel zei

Lieve Rosita,
voor jou en degene die je lief zijn, hele fijne en mooie dagen toegewenst!
Je huis ziet er prachtig uit!
Lieve groetjes Hannie ♥

Bizzy @ home zei

Heel erg mooi, jou kersthuis. De oude ballen zijn prachtig. Geniet van een paar mooie dagen met je geliefden.
Lieve groet, Renny

Anita r zei

Rosita ik wens jou en je familie.

Fijne Kerstdagen
en een
Gelukkig Nieuwjaar.

gr. Anita

De Lorelei Brocante. zei

Mooimooimooi !!!!!!!
Eén en al gezelligheid Rosita,hier minder uitbundig hoor.
Wat was het nu leuk geweest als er sneeuw zou liggen met de Kerst hé............................gaat niet lukken ben ik bang.

Geniet ervan meis samen met je Ale !!!!

heel veel liefs van mij

XXX
Dicky Marie

Alie zei

Zo gezellig bij je. Heb gewoon zin om langs te komen hahaha. Groetjes Alie

ilona zei

Wat een prachtige boom! Ook de andere decoraties zijn helemaal leuk. Hele fijne dagen! Ilona.

ida zei

Echt een sfeervol kersthuis wat gezellig !
Fijne kerstdagen Liefs van mij Ida.

Eefies day zei

Jouw sfeer is helemaal goed...zo mooi en zo rustig...dat combineren en stylen....prachtig...
Geniet jij maar in alle rust van je mooie kersthuis....fijne dagen Rosita.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Room Seventeen zei

Sfeervol winterhuis! Fijne dagen toegewenst!

Joke zei

Wat een gezellig kersthuis heb je gemaakt sfeervol en sjiek . gezellige kerstdagen en een waanzinnig 2013. Groetjes. Joke

Nicole Vienerius zei

Prachtige hoekjes in je kersthuis!
Ook voor jou fijne kerstdagen gewenst!
Nicole

Miranda zei

Wat heb je het sfeervol versierd en wat een prachtige oude ballen! Ik wens jouw heel fijne feestdagen toe.

Lieve groet, Miranda

lien zei

Wat een mooie sfeer bij jou. En die boom!!! Prachtig! Geniet ervan!

Martine zei

wat zet je een geweldige sfeer neer. heerlijk , ik geniet echt van je foto's. je ziet dat ze met liefde gemaakt zijn.
Ik wens jullie ook gezellige en fijne dagen en alle goeds voor 2013.

tot blogs,
groetjes, Martine

Fête des Gamins zei

Allemaal om ter mooier... zoooo gezellig, seg!

amy zei

Wat n heerlijke sfeer toch wer
Hele fijne dagen voor jou en je gezin
Gr. Amy

Barbara zei

Wat een prachtige decoraties, heerlijk om ideeën op te doen.

Ik wens je fijne feestdagen!

Lieve groet,
B.

Le Style zei

Sfeervol & knus !

Ik wens jou en je dierbaren hele fijne dagen!!

Liefs,
Yet

Verie -Vestywo- zei

Prachtige foto`s Rosita! Echt weer een plaatje je stulpje. Super! Fijne Kerstdagen en tot volgend jaar hopen we. Lieve-groetjes, Verie

jacqueline zei

Wat ziet het er wer geweldig uit bij jou! Wat stijlvol! Wens jou ook hele fijne dagen toe! Geniet van alles! Lieve groet, Jacqueline

Anita zei

Allemachtig wat prachtig :-)
Hoe kan het anders helemaal JIJ de puntjes op de i
Lieve allebei,
wens jullie een hele mooie en sfeervolle kerst
en een warm, liefdevol en gezond 2013
Dat we nog maar vaak bij elkaar kunnen "buurten" ;-)
Een dikke kerstknuffel komtie XXX
Groetjezz lfs mij

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hoi Rosita,

Ach... wat heb je alles in een prachtige kerstsfeer gebracht, zo mooi.

Voor jou en je familie

FIJNE KERSTDAGEN EN ALLE GOEDS VOOR
2013!!!

Lieve groet,

Loes

Homemade Home zei

Prachtige kerstsfeer Rosita, ik wens jou en je gezin een heel mooi en warm kerstfeest, en een goed en gezond 2013.
Lieve groet Nelly

inro soor zei

hoi Rosita, het is weet allemaal mooi!! kwijl....
heb inmiddels een volgers kopje op mn web log het is gelukt! ja,ja
dus.......ik hou me aanbevolen, haha

groetjes, Inge

bij ELZ zei

Wauw! Wat ziet jullie kersthuis er prachtig uit! Echt genieten!
En ook je boom, zo mooi!
Ik wens jou ook hele fijne, gezellige feestdagen!
Liefs Lindy

Geke zei

Wat leuk gedaan met die paspop. Heel sfeervol allemaal.

Groetjes,
Geke

Villa Vica Linda Lentjes zei

Lieve Rosita, wat een prachtige foto's ..zo sfeervol.. ik wens jullie hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2013! Lieve groet van Linda

Bleudelavande zei

All is just wonderful!!!! I wish you ha ppy holidays!
Warm hugs.
Bleudelavande.

Fuchsiaantje zei

Hallo Rosita, ik weet niet meer of ik wel eens gereageerd heb op jou blog, maar nu bij deze dan. Ik vind jou foto`s geweldig mooi en ik blijf je zeker volgen. Ook wens ik je een heel fijn oudejaarsavond en een goed begin voor het nieuwe jaar toe. groetjes, Riet.